Top kategorie
Blog reklamowy - nasze inspiracje

Systemy wystawiennicze - jak się przygotować na targi branżowe?

Systemy wystawiennicze - jak się przygotować na targi branżowe?

Systemy wystawiennicze - jak się przygotować na targi branżowe?

Ścianki targowe - wyznacz strefy stoiska. 

Ścianki reklamowe bez wątpienia przyciągają wzrok kontrahentów, odgradzają nasze stoisko targowe. Ścianki tekstylne mogą łatwo podzielić nasze stoisko na sektory. Pozwalają stworzyć efektowne i profesjonalne tło do zdjęć. Mają bardzo dużą powierzchnię reklamową, którą możemy wykorzystać w kreatywny podczas projektowania. Dostępnych jest kilka rodzajów ścianek, jednak najpopularniejsze są ścianki pop-up oraz ścianki tekstylne i ścianki banerowe.

Jaką ściankę targową wybrać?

Ścianka tekstylna druk wykonywany jest na materiale tekstylnym. Sama konstrukcja wykonana jest z lekkich rurek na który naciągamy elastyczny materiał tekstylny. W cenę wliczona jest teleskopowa konstrukcja (umożliwia dopasowanie wysokości i szerokości), wydruk projektu i torba transportowa. Ścianki te mamy w wielu nietypowym kształtach. Największą zaletą tych ścianek jest lekkość, łatwy montaż - wydruk w jednym kawałku.

Ścianki pop up to zdecydowanie cięższa konstrukcja. Dostępne mamy ścianki w wersji łukowej lub prostej. Konstrukcja dzięki sprężynom lekko i szybko się rozkłada i składa. Wydruk w tym rodzaju ścianek jest na płycie pet do której dołączone są magnesy. Całą ścianka w zależności od wielkości składa się z kilku elementów które zawieszamy na konstrukcji dzięki magnesom. Wymaga to więcej czasu i trochę wprawy aby wszystkie elementy dobrze dopasować. Ścianka ta jest jednak masywna i robi wrażenie. Zalecamy przy jej zakupie dokupić kufer lub ambonkę do transportu.

Ścianka banerowa to najtańsza ścianka do zdjęć w naszej ofercie. Jej największym atutem jest cena i łatwość montażu. Nie robi ona tak wielkiego wrażenia, mamy ja tylko w wersji prostej. Jeśli jednak masz ograniczony budżet to jest to świetne rozwiązanie.

Roll-up wciąż bestsellerem

Wśród materiałów wystawienniczych od lat najlepiej sprzedającym się produktem jest rollup. Ich największym atutem jest duża powierzchnia reklamy, kompaktowość, mały rozmiar po złożeniu. Więcej o naszych rollpach i o tym jaki jest dla Ciebie najlepszy przeczytasz tu. Alternatywa dla rollupa są x-banery i L-banery oraz standy tekstylne.

Porozmawiajmy przy stole, a może przy ladzie?

Gdy klient już do nas podejdzie warto mu stworzyć warunki do komfortowej rozmowy i przedstawienia oferty. Stoisko targowe powinno mieć tradycyjny stół eventowy z nadrukowanym obrusem lub ladę reklamową zwana również trybunką. Na takim podłożu możemy położyć nasze ulotki, wizytówki, pokazać produkty, zrobić degustację. Stół tarczowy czy lada degustacyjna przypomina solidny mebel, ale w rzeczywistości jest to lekka konstrukcja, którą bez większych problemów przewieziemy samochodem i rozłożymy podczas eventu. Warto dokładnie zaplanować nasze stoisko na targach, żeby wszystkie elementy były spójne i jednoznacznie kojarzyły się z naszą firmą.

Pamiętaj że kluczem do sukcesu jest stworzenie odpowiedniego projektu graficznego. Systemy wystawiennicze to inwestycja na lata i często przydają się nie tylko na targach, ale także podczas innych eventów promocyjnych. Jeżeli Twoja oferta często się zmienia wybierz system w którym możesz w przyszłości wymienić nadruk. I na koniec najważniejsze: pamiętaj aby zabrać dużo wizytówek.