Top kategorie
Blog reklamowy - nasze inspiracje

Roll-up reklamowy – jaki model wybrać?

Roll-up reklamowy – jaki model wybrać?

W naszej ofercie jest kilka modeli rollapów o różnych szerokościach. Przeczytaj ten wpis, aby kupić odpowiedny roll-up dla siebie. 

1. Jaka szerokość rollupa jest mi potrzebna?

W naszej ofercie znajda Państwo rollupy w szerokości od 85 do 150 cm szerokości.  Najpopularniejsza szerokość to 85 i 100 cm ponieważ są poręczne, lekkie i  łatwe w transporcie. Łatwo je rozłożyć  bo maja tylko jeden maszt. Szerokość 120 cm może służyć jako tło do zdjęć jednej dorosłej osoby, a rollupa o  szerokości 150 cm lub 200 cm można już wykorzystać jako ściankę fotograficzną dla 2 osób. Do rozłożenia rollupów 150 cm i większych potrzebne są 2 osoby.  Jeżeli chcesz zaskoczyć klienta polecam również mini rollupy biurkowe.

2. Jak często będę używać roll-upa?

Roll-up głównie wykorzystuje się na targach branżowych , gdzie rozkładamy je na kilka dni. Niektórzy nasi klienci stawiają rollupy w biurach czy salonach sprzedaży na kilka lat. Jeżeli interesuje nas krótka ekspozycja podczas jednego wydarzenia zdecydowanie polecam wybrać rollupy kompaktowe,  jako ekonomiczne rozwiązanie.  Jeżeli jednak rollup będzie eksponowany często lub planujemy wymieniać na nim grafikę to należy brać pod uwagę co najmniej rollup reklamowy lub strong. Modele te różnią się wagą (w zależności od szerokości) o około pół kilograma. Kasety są szersze, mają większy prześwit, z którego wysuwa nam się nadruk co sprawia że trudniej zarysować  grafikę na blockoucie. Dodatkowo model Reklamowy posiada już bolec stabilizacji masztu dzięki czemu  łatwo uzyskujemy pion, a kasetka Strong posiada dodatkowe metalowe wzmocnienie dzięki czemu trudno uszkodzić kasetkę np. w transporcie w bagażniku.  Przy częstym rozkładaniu polecam również laminować wydruk.

3. Czy planuje wymieniać grafikę w rollupie?

Najtańsze rollupy dostępne na rynku nie gwarantują możliwości wymiany blockouta. Rollup kompaktowy posiada sprężynę naciągającą która łatwo uszkodzić przy próbie wymiany grafiki. Jeżeli planujesz wymieniać  grafikę co jakiś czas wybierz rollup reklamowy, strong lub premium.   

4. Jaki masz budżet?

 Przy budżecie do 100 złotych jesteśmy rynek oferuje nam jedynie kasetki kompaktowe i ekonomiczne.  Jeżeli jednak mamy już 20-30 zł więcej na pewno warto kupić rollup reklamowy, różnica w cenie nie duża, a w jakości to już inna liga. Jeżeli chcesz podkreślić prestiż firmy lub klasyczne kasetki po prostu Ci się nie podobają i cena w okolicach 300 zł nie odstrasza to zdecydowanie polecam rollup premium. Piękny opływowy kształt łezki, brak odstających nóżek, ciężki i stabilny. Jeżeli chcesz kupić rollup w cenie powyżej 500 zł i nie oferuje on nic dodatkowego to nie kupuj w agencji reklamowej tylko u producenta w drukarni.

5. Jaka jakość wydruku i  na jakim materiale?

Jeżeli już wybierzemy model kasetki to bardzo ważne aby sprawdzić na jakiej maszynie i jakiej jakości będzie wydruk.  Nasze rollupy drukujemy na maszynach Mutoh 1324x i 1624x dzięki czemu wydruku mają najwyższa jakość i 100 % powtarzalność. Rollup oglądamy z bliska i bardzo ważne aby projekt i wydruk miał minimum 150 dpi. Dodatkowo część drukarni oferuje rollupy z banerem frontline 510 gram, jest to tani materiał do reklamy zewnętrznej . Zdecydowanie obradzam zakup rollupa z banerem, gdyż baner nie jest wystarczająco  sztywnym materiałem i po pewnym czasie podwijają mu się krawędzie co wygląda bardzo źle. Baner nie nadaje się również do zdjęć. Do rollupa wykorzystuje się sztywny i matowy materiał blockout i tylko takie polecam kupować.

Po odpowiedzeniu sobie na powyższe pytania na pewno wybiorą Państwo najlepszy rollup dla swojej firmy. Poniżej tabelka z najważniejszymi informacjami o naszych rollupach.