lip
30,
2024
Przedstawiamy instrukcje oklejania samochodu folia wylewaną marki Alon SLX dostępną w naszej drukarni Wojewoda. Instrukcja ta znajduje ...
19 produktów
Wizytówka to podstawa każdego biznesu. Wykonane przez nas wizytówki i karty biznesowe wyróżniają się sztywnością dzięki temu że drukujemy na dedykowanym papierze kreda 350 gram. Nowoczesny park maszynowy pozwala na idealne odwzorowanie kolorów i zachowanie powtarzalności. Do wyboru mamy wizytówki klasyczne oraz laminowane. Wizytówki laminujemy na matowo lub błyszcząco. Na specjalne życzenia wykonamy wizytówki z lakierem UV oraz ze złotym i srebrnym kolorem.
Przed kilkoma wiekami wizytówka nie miała ściśle określonej wielkości, kształtu i sposobu wykonania. Współcześnie obowiązują standardy, które regulują sposób tworzenia większości wizytówek.
Klasyczny projekt ma wymiary 90x50 mm lub 55x85mm i oba formaty można u nas zamówić online. Taki rozmiar umożliwia włożenie gotowej wizytówki do portfela lub wizytownika.
Klasyczna wizytówka dobrze sprawdza się w biznesie, jednak zamawiający mają możliwość personalizowania jej za pomocą uszlachetnień. Dzięki temu promocja biznesu jest efektywniejsza, a klienci szybciej zapamiętują ofertę.
Wizytówki są drukowane na papierze, na który nanosi się treść z jednej lub z obu stron. Jednostronne projekty są proste i czytelne. Dobrze sprawdzają się jako nośnik danych kontaktowych do firm o wąskim profilu działalności. Ze względu na niewielki rozmiar kartonika, warto jednak wykorzystać jego obie strony.
z jednej strony umieszcza się dane kontaktowe firmy, z drugiej logo, ułatwiające identyfikację marki i polepszające jej rozpoznawalność w przyszłości,
dwustronna wizytówka sprawdza się lepiej, gdy zakres prowadzonej działalności jest szeroki,
tył wizytówki można wykorzystać do promowania produktów sezonowych, informowania o nowej usłudze itp.
Co więcej, większość klientów po otrzymaniu wizytówki, z ciekawości odwraca ją po kilku sekundach na drugą stronę. Warto wykorzystać ten fakt, by jeszcze skuteczniej docierać do grupy docelowej.
Stawiamy na papier kredowy 350 gram. Jest to standardowy materiał, dlatego opcja wyboru innego surowca może wydawać się skutecznym sposobem na wyróżnienie swojej oferty. Cena wizytówek na papierze kredowym jest korzystnym połączeniem ekonomii i jakości. Wyróżniamy się jednak dzięki dodatkowym uszlachetnieniom lub ciekawym projektem. Gramatura papieru kredowego zapewnia natomiast sztywność, dzięki czemu jest on odporniejszy na zagniecenia i inne uszkodzenia. Papier kredowy ma wiele zalet. Kredowy papier nie prześwituje, jest odporny na ścieranie i odbarwienia. Dodatkowo arkusz pokrywa się klejem i pigmentem. Dzięki temu farba drukarska płytko wnika w papier, co przekłada się na większą intensywność i świeżość barw.
Przy zakupie wizytówki można zdecydować się na laminat o wykończeniu błyszczącym, matowym. Możliwe jest też uszlachetnianie papieru za pomocą folii Soft Skin lub lakieru wybiórczego UV. Trzeba pamiętać że laminat zwiększa wytrzymałość wizytówki, ale uniemożliwia pisanie po niej długopisem.
Uszlachetnienie papieru na wizytówki sprawia, że gotowy wydruk prezentuje się elegancko i ekskluzywnie. Cena wizytówki oczywiście wzrasta. Tłoczenie lakierem UV 3D jest jedną z częściej wybieranych metod zdobienia wydruku. Wizytówki z lakierem wypukłym prezentują się najciekawiej, gdy efekt trójwymiarowości dotyczy jedynie kluczowych, wybranych elementów. Lakier można nałożyć np. logo, gdy ma ono stanowić główną formę komunikacji z klientem.
Wizytówki złote lub srebrne powstają przy użyciu metody hot-stampingu. Za pomocą specjalnej folii na papier nanosi się błyszczącą warstwę, która podkreśla nazwę firmy, dane kontaktowe jej pracownika bądź inne ważne elementy. Złocenie sprawia, że gotowa wizytówka prezentuje się luksusowo, a kolorystyka wydruku staje się cieplejsza
Wizytówki srebrne są surowsze i mają chłodniejszą tonację po wydrukowaniu. Dobrze sprawdzają się w branżach, które kojarzą się z czystością bądź dbałością o zdrowie.
Zamawiając wizytówki online, ma się do wyboru gotowe szablony oraz opcję druku na podstawie własnego projektu. Które z tych rozwiązań jest korzystniejsze? Stworzenie indywidualnego projektu jest polecane markom, które przykładają szczególną wagę do identyfikacji wizualnej. Własny wzór wizytówki umożliwia zastosowanie dokładnie takiej kolorystyki, jaką wskazano w brand booku oraz przygotowanie materiałów promocyjnych, wyróżniających się na tle konkurencji.
Gotowy szablon jest odpowiedni dla firm, które szukają uniwersalnych i czytelnych w odbiorze projektów wizytówek. Szablon jest niedrogi, dlatego zamawiający oszczędza na usługach grafika. Dodatkowo wszystkie elementy w gotowym projekcie są odpowiednio skalowane, co ułatwia ich odbiór.
Jeśli samodzielnie przygotowuje się projekt wizytówki, powinno się pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. Najlepiej pobrać szablon każdego modelu wizytówki z zakładki „załączniki”. Ilość treści umieszczanej na obu stronach powinna być ograniczona do minimum. Ważne jest skoncentrowanie się na kluczowych informacjach o firmie i danych kontaktowych do jej pracownika lub właściciela. Ograniczając treść, dba się o czytelność wydruku. Dobór kolorystyki, fontu oraz układu informacji jest kwestią indywidualną, jednak ważne jest zachowanie umiaru i skupienie się na spójności przekazu.
W drukarni można zamówić również indywidualny projekt wizytówki według własnych wytycznych, a także logo, jeśli firma jest na początku swojej działalności i jeszcze go nie posiada. Znajdziesz je w zakładce projektu graficzne.