Top kategorie
Blog reklamowy - nasze inspiracje

Trybunki reklamowe – jak przemówić do tłumu bez mikrofonu?

Trybunki reklamowe – jak przemówić do tłumu bez mikrofonu?

Niniejszy artykuł przybliża temat trybunek reklamowych jako miejsca na prowadzenie skutecznej komunikacji w różnych sytuacjach – począwszy od targów i festiwali aż po spotkania firmowe i wydarzenia kulturalne. W pierwszej części omawiamy jakie rodzaje trybunek reklamowych są dostępne oraz na co zwrócić uwagę przy wyborze takiego produktu. A w drugiej części omawiamy jaką rolę mogą spełniać trybunki reklamowe w komunikacji podczas wydarzeń biznesowych.

Lada reklamowa

Czym są trybunki reklamowe

Trybunka reklamowa to przenośna konstrukcja, która jest używana na targach, festiwalach i spotkaniach biznesowych. Stoiska tego typu można również spotkać w sklepach wielkopowierzchniowych, gdyż są wykorzystywane do organizowania akcji promocyjnych oraz degustacji. Ponadto, są wykorzystywane przy okazji różnego rodzaju wystąpieniach publicznych. Taki element, sprawia, że stanowisko dla prelegenta wygląda w sposób profesjonalny.

Konstrukcja typowej trybunki składa się z blatu oraz podstawy. Na pierwszy rzut oka trybunka przypomina wysoki stolik. W przypadku wydarzeń biznesowych blat trybunki, służy do umieszczenia ulotek oraz katalogów reklamowych. Po jednej stronie stoi przedstawiciel firmy a druga strona blatu jest przeznaczona dla potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych. Oczywiście trybunki reklamowe mogą przybierać różne formy, od prostych stołków po bardziej zaawansowane konstrukcje z daszkiem, toperem lub nawet dedykowanym systemem oświetlenia.

Trybunka reklamowa

Na co zwrócić uwagę planując zakup trybunek reklamowych?

Planując zakup trybunek reklamowych warto zwrócić uwagę na wymiary. Niektórzy potrzebują drobnej lekkiej trybunki, którą szybko się rozkłada. A inni wolą spore stoiska po to, żeby wyróżnić się na targach. Dlatego rozmiar powinien być dopasowany do potrzeb. Warto odnotować, że niektóre modele są wyposażone w topper, na którym można umieścić hasło reklamowe i tym samym wyróżnić się w tłumie.

Przy wyborze takiego produktu, całkowicie oczywistym aspektem jest solidność wykonania. Prawidłowo wykonana trybunka powinna wytrzymać, gdy ktoś się chce o nią oprzeć. Oczywiście trybunki mają pewne maksymalne obciążenie, ale solidny egzemplarz powinien bez problemu wytrzymać utrzymanie laptopa, mikrofonu, ulotek lub gadżetów reklamowych.

Następny element, na który można zwrócić uwagę to łatwość składania i rozkładania. Niektóre trybunki to lekkie konstrukcje, które są możliwe do złożenia i rozłożenia w nie więcej niż minutę. Dodatkowo niektóre trybunki są wyposażone w torby, dzięki którym wygodnie można je przenosić.

Warto mieć na uwadze, że ceny trybunek reklamowych mogą być dosyć mocno zróżnicowane. Jest to produkt, który warto kupować od renomowanych dostawców, którzy oferują ceny rynkowe. Jeśli interesuje Cię hasło „trybunka reklamowa cena” to warto zajrzeć w naszym sklepie internetowym do kategorii „stoiska targowe”. Tam bez konieczności wysyłania prośby o indywidualną ofertę można sprawdzić rynkowe ceny stoisk promocyjnych.

 

Jaką rolę spełniają trybunki reklamowe w komunikacji podczas wydarzeń biznesowych?

Trybunki reklamowe służą jako miejsce dla prelegentów. Trybunka sprawia, że miejsce dla prelegenta jest wyraźnie wyróżnione. Wykorzystanie trybunek reklamowych pomaga w stworzeniu odpowiedniej atmosfery podczas wydarzeń biznesowych, dodaje profesjonalizmu, atrakcyjności i elegancji.

Co więcej, dzięki trybunce zebrana publiczność oraz sam prelegent wiedzą z jakiego miejsca odbędzie się przemowa. To praktyczne rozwiązanie, które ułatwia organizację przestrzeni podczas wydarzenia.

Ponadto, trybunka reklamowa spełnia rolę stolika, na którym można umieścić tekst z przemową, wodę lub mikrofon. Dzięki temu możliwe jest zachowanie porządku oraz zapewnienie wygody prelegentowi, który ma łatwy dostęp do niezbędnych materiałów podczas swojej prezentacji.

Stoisko degustacyjne

Na czym polega komunikacja do tłumu za pomocą trybunki bez potrzeby użycia mikrofonu?

Z pozoru wydaje się, że chodzi o to, że stojąc za trybunką można przemawiać do tłumu przy wykorzystaniu naturalnej akustyki. Oczywiście jest to trochę zbyt dosłowna interpretacja. Mówiąc o wykorzystaniu trybunki do przemowy bez mikrofonu mamy na myśli fakt, że trybunka to tak naprawdę przestrzeń reklamowa, na której można umieścić dowolne hasło reklamowe. W ten sposób stoisko targowe lub trybunka może spełniać funkcję komunikacyjną.

Przy projektowaniu trybunki warto zwrócić uwagę na to, żeby trybunka skutecznie spełniała swoją rolę komunikacyjną. Umiejętnie przygotowany projekt może efektywnie zachęcać potencjalnych klientów i partnerów biznesowych do podjęcia realnej rozmowy i zainteresowania się ofertą.