lip
30,
2024
Przedstawiamy instrukcje oklejania samochodu folia wylewaną marki Alon SLX dostępną w naszej drukarni Wojewoda. Instrukcja ta znajduje ...
Stojaki na ulotki są szeroko wykorzystywane w handlu, gastronomi oraz podczas wydarzeń reklamowych. Stojaki na ulotki pełnią funkcję reprezentacyjną oraz praktyczną. Stojaki na ulotki prezentują ulotkę, plakat i wizytówki w taki sposób, aby ich treść była widoczna. Jednocześnie stojaki mają za zadanie zachęcać do zabrania przez klienta wizytówki, ulotki czy katalogu przez klienta. Stojak pełni więc funkcję ekspozytora oraz zachęca do pobrania materiałów reklamowych.
Standardowe ekspozytory są wykonane z:
Podział ten nie jest sztywny. Poszczególne materiały, z których wykonujemy stojaki, można łączyć. Przykładowo konstrukcja stojaka może być metalowa, a kieszenie na ulotki z plexi.
Stojaki informacyjne często wykorzystywane są przez firmy przy produktach, które wymagają przedstawienia dodatkowych informacji. Stojaki informacyjne często wykorzystuje się podczas targów branżowych obok sprzedawanych produktów. Sprzedawca nie zawsze może szybko podejść do odwiedzających. Stojak taki może przekazywać główne dane o produkcie. Stojak reklamowy w połączeniu z kieszeniami na ulotki zwiększa szanse na to, że klient pobierze ulotkę i skontaktuje się z nami po targach.
Nowoczesne stojaki wyróżnia styl oraz funkcjonalność. Rozkładany z-shape a4 to doskonały przykład stojaka aluminiowego z kieszeniami z plexi. Wyróżnia go możliwość składania, co ułatwia transport i przechowywanie. Po rozłożeniu ekspozytor ma 6 kieszeni na ulotki lub katalogi. System ten doskonale się sprawdzi na targi. Kolejnym świetnym ekspozytorem na ulotki jest Boston, który mieści ulotki A4, również jest składany i wyróżnia się stylistyka i czarnym matowym kolorem. Firmy szukające mównicy z kieszeniami na ulotki powinny zainteresować się Trybuną Concord 2w1 z drewnianym blatem.
Drukarnia Wojewoda posiada szeroką ofertę tablic pod kartę dań. Przed zakupem należy zastanowić się, czy karta dań będzie prezentowana przed lokalem, czy w środku. Ilość potraw wyznacza, jaką powierzchnie powinien mieć stojak pod menu. Wymagany rozmiar to przynajmniej A3. Większa oferta wymagać będzie powierzchni A2 lub możliwości przekładania kartek. Dobrym rozwiązaniem będzie stojak zewnętrzny Symbol. Posiada on możliwość umieszczenia menu zarówno A4, jak i A3. Dodatkowo można go ustawić na zewnątrz. Zwraca on uwagę przechodniów i jest świetną reklamą lokalu gastronomicznego.
Dotrwałeś do końca tego wpisu blogowego i szukasz sposobu na lepszą reklamę swojej firmy. Zapraszamy do polubienia Drukarni Wojewoda na naszych mediach społecznościowych oraz subskrypcji newslettera, aby nie przegapić kolejnych wpisów na blogu.
Comments : 0