Top kategorie
Blog reklamowy - nasze inspiracje

Potykacze reklamowe – rodzaje i zastosowania

Potykacze reklamowe – rodzaje i zastosowania

Potykacze reklamowe – rodzaje i zastosowania

Czym jest potykacz reklamowy?

Potykacz reklamowy to prosty dwustronny stojak służący do ekspozycji reklamy na chodniku przed firmą. Potykacz przedstawia krótką informację z ofertą. Potykacz przyciąga uwagę przechodniów, bo jak sama nazwa wskazuje łatwo się o niego potknąć. Nazwa potykacz jest mało znana, choć każdy z nas spotkał ten stojak reklamowy wiele razy. Potykacz nazywany jest stojakiem do pisania, tablicą kredową, stojącym plakatem czy też ekspozytorem zewnętrznym.

potykacz aluminiowy

Jakie są rodzaje potykaczy?

Potykacze dzielimy na drewniane oraz aluminiowe. Drewniana powierzchnia reklamowa jest pokryta folią lub farba kredową co pozwala po niej pisać kredą i pisakami kredowymi. Drewniane potykacze świetnie się sprawdzą w restauracjach lub lodziarniach. Tablica kredowa łatwo się czyści. Kreda i pisaki kredowe, są dostępne w kolorach, zwiększając atrakcyjność treści. Dobrze mieć w firmie osobę z ładnym charakterem pisma i umiejętnością rysowania.  Folia kredowa jest czarna, co nie każdemu się podoba. Możliwość pisania i łatwego zmywanie sprawia, że jesteśmy całkowicie niezależni. Możemy zmienić treść reklamy szybko, w każdym momencie. 

Potykacze aluminowe są zbudowane z aluminiowej konstrukcji i ramki OWZ (otwórz, wymień, zamknij). W ramkę należy włożyć plakat reklamowy. Aluminium to lżejszy materiał od drewna. Łatwiej będzie przenosić reklamę przed sklep, lokal. W potykaczach reklamowych, aby zapewnić im dodatkowąa stabilność stosuję się sprężyny lub podstawy wodne waterbase.  Wymiana plakatu jest bardzo prosta. Plakat musi zostać zaprojektowany przez grafika. Druk plakatu trzeba zamówić w drukarni. Plakaty nie mają ograniczeń co do treści, tła. Nie wymają dodatkowych pisaków. Koszty plakatu należy brać pod uwagę przy wyborze potykacza. 

Jak wykorzystać potykacz w reklamie i promocji firmy?

Potykacz jako stojak reklamowy to bardzo proste urządzenie. Stojak ma powierzchnie reklamowe na nóżkach, złączone górą i rozkładane na kształt trójkąta. Firmy umieszczają na nim plakaty, piszą i rysują kredą lub pisakami kredowymi. Potykacz reklamowy umieszczamy w miejscu, gdzie są potencjalni klienci. Potykacze stosuje się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz w większych obiektach handlowo-wystawienniczych: galeriach, na targach, eventach. Potykacze najlepiej wystawiać przed lokalem czy sklepem, w zasięgu wzroku. Każda działalność, której zależy na zainteresowaniu klientów i zachęceniu do wejścia do środka, powinna spróbować reklamy przy użyciu stojaków. Doceniają je szczególnie firmy mające ograniczony budżet na promocję.

Potykacz drewniany

Najlepsze reklamy na potykaczach.

Najlepsze treści na potykacze drewniane

  1. Danie dnia na tablicy z informacją o cenie i posiłku.
  2. Lody włoskie, jakie smaki i cena
  3. Gofry - cena i skład.
  4. Strzyżenie męskie dla salonu kosmetycznego.
  5. Wymiana opon - aktualna cena usługi.

Najlepsze plakaty na potykacze aluminiowe owz

  1. Aktualne promocje, zdjęcie produktu i cena sklepu spożywczego
  2. Bank, oprocentowanie lokat, oprocentowanie kredytu
  3. Biuro podróży, kierunek wycieczki, termin, cena. 
  4. Salon sieci komórkowej, zdjęcie telefonu, cena abonamentu.
  5. Stacja benzynowa, zdjęcie przekąski, kawy i cena.

Klienci często plakaty otrzymują od franczyzodawcy. Należy pamiętać, aby dobrać rozmiar tablicy owz pod wymiar plakatów. W Drukarni Wojewoda możesz zakupić potykacze aluminiowe i drewniane. Jeśli przeczytałeś ten wpis i był on dla Ciebie ciekawy, zapraszamy do polubienia nas w mediach społecznościowych. W ten sposób nie przegapisz nowych wpisów na blogu.